Esteettömyyskartoitus

Hintaluokka: 290,00 € - 390,00 €

Esteettömyys on osa hyvää suunnittelua ja vastuullista vieraanvaraisuutta. Kun ympäristö on helppokulkuinen ja selkeä, se palvelee kaikkia käyttäjiään paremmin.

Tuotetunnus (SKU): Ei saatavilla/-tietoa Osastot: ,

Kuvaus

Esteettömyys Startti

Saat käytännönläheisen katsauksen mökkisi tai majoituskohteesi esteettömyyteen.

  • Asiantuntijan käynti (1–1,5 h)
  • Arvio tärkeimmistä tiloista: sisäänkäynti, wc/kylpyhuone, makuuhuoneet, keittiö
  • Suulliset vinkit ja sparraus paikan päällä
  • Räätälöity vinkkilista toimenpiteistä ja yleiset vinkit varusteista

Sopii sinulle, jos haluat varmistaa, että mökkisi esteettömyys on perusasioiden osalta kunnossa.

Esteettömyys Plus

Saat kattavan suunnitelman mökkisi esteettömyydestä ja selkeät askeleet sen parantamiseen.

  • Kaikki Esteettömyys Startti -paketin sisällöt
  • Kartoitus myös oheistiloista (sauna, terassi, piha, parkkipaikka)
  • Kirjallinen raportti: vahvuudet, haasteet ja priorisoidut toimenpidesuositukset

Sopii sinulle, jos haluat selkeän suunnitelman mökkisi esteettömyyden kehittämiseksi ja konkreettisia ehdotuksia muutoksiin.

Palvelu on tarkoitettu mökin omistajille tai muiden pienten majoituskiinteistöjen omistajille.

Estea

”Esteettömyys on osa hyvää suunnittelua ja vastuullista vieraanvaraisuutta. Kun ympäristö on helppokulkuinen ja selkeä, se palvelee kaikkia käyttäjiään paremmin.

Olen Tea Tuohioja, esteettömyyden ja asiakaskokemuksen asiantuntija. Autan mökinomistajia ja majoituskohteita tekemään käytännöllisiä ja vaikuttavia ratkaisuja, jotka parantavat esteettömyyttä ja asiakaskokemusta. Esteettömyys Startti ja Esteettömyys Plus on luotu juuri tätä varten – selkeitä, helposti toteutettavia palveluja, jotka tuovat asiantuntijuuden suoraan kohteeseen.

Esteettömyys on matkailussa oleellista: arviolta 15–20 % matkailijoista tarvitsee jossain määrin esteettömiä ratkaisuja, ja he matkustavat usein perheen tai ryhmän kanssa. Kun kohde huomioi heidän tarpeensa, se palvelee moninkertaista asiakasjoukkoa – ja esteettömyyttä arvostavat asiakkaat palaavat usein samaan paikkaan uudelleen.

Tavoitteeni on tehdä esteettömyydestä ymmärrettävää, konkreettista ja kannattavaa. Pienillä muutoksilla voidaan lisätä sekä käytettävyyttä että asiakaskokemusta.”